Przykładowy schemat współpracy – etapy projektu
1. Finalny wybór i testy odzieży dla pracowników na danym stanowisku.
2. Opomiarowanie pracowników.
3. Utworzenie bazy danych niezbędnej do obsługi procesu prania u Klienta, tj. dane pracowników, profile uprawnień, przysługujące terminy wymiany odzieży, działy, centra kosztów, numery szafek.
4. Wyszycie kompletów odzieży dla obecnych pracowników i utworzenie Magazynu Odzieży Klienta.
5. Bieżące szycie, znakowanie i dostawy pełnych kompletów odzieży dla nowych pracowników (wg. Ustalonej tabeli rozmiarów) oraz monitorowanie stanów odzieży zgodnie z ustaleniami.
W Rena-Pol dążymy do najprostszych i najbardziej transparentnych rozwiązań dla Klientów. Nie generujemy ukrytych kosztów związanych z obsługą procesu szycia i serwisowania odzieży oraz pomagamy Klientom w jak najlepszy sposób zarządzać dostępnymi zasobami.